EnglishPolishRussianUkrainian


КОНТАКТИ

Телефони
+38 032 244-18-88
+38 032 244-11-91
+38 067 672-55-72
Поштова адреса:
Expolviv 79069, а/с 8304
Адреса офісу:
вул. Садова, 2-А,
Львів, Україна


Cемінар по виставковій діяльності

4 грудня 2012 р представники компанії «ЕкспоЛьвів» з метою ознайомлення з європейським досвідом проведення виставок відвідали семінар «Тенденції виставок».

Семінар проходив у Львівській торгово-промисловій палаті, проводила семінар др. Деліане Трабер – прокурист компанії Лейпцтгер Мессе Гмбх – одного з провідних центрів Німеччини.

Пані Деліане Трабер поділилась  з українськими колегами досвідом розвитку Лейпцигер Мессе, описала виставкові тренди та розкрила специфіку організації виставок у Німеччині. За словами пані Деліане Табер, виставки повинні розкривати якнайкраще те, що є представлено на ринку та якнайбільше представляти новинок. Лейпцигська книжкова ярмарка Leipziger BookMesse служить для усіх зразком проведення виставок. На семінарі були висвітлені такі питання:

1) Питання розвитку виставок на прикладі компанії «Лейпцигер Мессе», зокрема:

– топ-10 країн за кількістю запланованих виставок;

– виставкові зали в світі (площею більше100 000 m²);

– міста Німеччини, в яких проводяться виставки;

– історія Лейпцизьких ярмарків і виставок;

– структура учасників товариства «Лейпцигер Мессе ГмбГ», представлення міста Лейпциг як місця проведення виставок;

– «Лейпцигер Мессе» – лідируючий, інтегрований організатор виставок;

– Виставки в Лейпцігу і супутні заходи при проведенні виставок (конгреси, конференції і т. п.).

2) Виставкові тренди у світі та Німеччині зокрема, а також фактори, які впливають на розвиток виставок.

3) Організація виставок, у тому числі:

– проведення виставок і ярмарків спільно з іншими заходами на одній території (власні виставки, виставки, які проводять інші організатори, інші заходи – конгреси, конференції і т. п.);

– поділ виставкових заходів (виставки засобів виробництва, виставки товарів для професійних відвідувачів, виставки споживчих товарів для приватних відвідувачів);

– організація власних виставок: спеціалізація виставок на прикладі виставки «Іntec», маркетинговий план виставки, робота з «мас-медіа», технічні питання організації виставки;

– приклад маркетингового плану спеціалізованої виставки, що проводить «Лейпцигер Мессе».

Між Львовом та Лейпцігом існує партнерський проект «Лейпціг-Львів», тривалість якого розрахована для початку на три роки – з квітня 2010 р по квітень 2013 р. Проект фінансується Федеральним міністерством економічної співпраці та розвитку (BMZ) через організацію виконавця SEQUA GmbH. Партнер проекту в Україні – Львівська торгово-промислова палата, а також інші представники середнього бізнесу у Львівській обл.