EnglishPolishRussianUkrainian


КОНТАКТИ

Телефони
+38 032 244-18-88
+38 032 244-11-91
+38 067 672-55-72
Поштова адреса:
Expolviv 79069, а/с 8304
Адреса офісу:
вул. Садова, 2-А,
Львів, Україна


ДЛЯ УЧАСНИКІВ

Яка користь від участі у виставках

Для чого приймають участь у виставках:

  • для пошуку нових покупців та дистриб’юторів;
  • для збільшення рівнів продажів;
  • виведення нових товарів і послуг на ринок;
  • ознайомлення з діяльністю конкурентів;
  • аналізу своєї конкурентоспроможності на ринку;
  • підтримки іміджу торгової марки чи продукту та ін.

Під час виставки фірми-експоненти за допомогою зразків демонструють відвідувачам нові товари і послуги або нові ідеї в одній чи декількох галузях з метою інформування потенційних клієнтів про своє підприємство і про свою продукцію та для збільшення рівня продажів.

Переваги виставок:

  • можливість для фірм-виробників, підприємців чи посередників на нейтральній території, в умовах жорсткої конкуренції віч-на-віч зустрітись за короткий час з широким колом потенційних споживачів, діловим партнерами, пресою та продемонстрвати свій товар в дії, ознайомити з специфікою його роботи, продуктивністю, технологічними властивостями, ефективністю, особливостями конструкції та областями застосування;
  • зосередження великої кількості зразків продукції дає можливість покупцеві ознайомитися з сучаними пропозиціями та отримати потрібні консультації від фахівців, порівняти ціни і якісні характеристики, виторгувати зручніші умови;
  • візуальне враження від виставкового зразка зберігається на протязі тривалого часу.

Участь у виставці дозволить дізнатись більше про очікування споживачів, розширити Базу даних по контактах, встановити нові відносини та укласти нові контракти, закріпити імідж успішної фірми, зберегти присутність компанії на ринку, прослідкувати за нововеденнями та новітніми технологіями,обмінятись досвідом, залучити інтерес засобів масової інформації.

Виставки- це унікальне явище, яке може стати для підприємства рушійною силою для розвитку виробництва та серйозним інструментом для реклами і маркетингу. Вони показують тенденції на ринку і допомагають оцінити реальну ситуацію, щоб правильно планувати стратегію розвитку підприємства.

Виставки можна ефективно використовувати для розширення своєї діяльності та як засіб рекламного впливу, якщо:

  • чітко визначити потребу та мету участі в певній виставці,
  • на належному рівні підготуватись до виставки;
  • ефективно попрацювати на виставці,
  • правильно використати результати, отримані під час виставки.