EnglishPolishRussianUkrainian


КОНТАКТИ

Телефони
+38 032 244-18-88
+38 032 244-11-91
+38 067 672-55-72
Поштова адреса:
Expolviv 79069, а/с 8304
Адреса офісу:
вул. Садова, 2-А,
Львів, Україна


ДЛЯ УЧАСНИКІВ

Оцінка результатів від участі у виставці:

  • обробка контактів, отриманих на виставці;
  • оцінка ефективності участі;
  • показники оцінки ефективності участі.

Oбробка контактів, отриманих на виставці:

  • сортування контактів:  постійні клієнти,  нові клієнти;
  • надання відповіді на додаткові запитання зацікавлених відвідувачів;
  • розсилка зразків чи інформації, згідно з взятими зобов`язаннями ;
  • виконання отриманих замовлень у встановлені терміни;
  • відправка листів з подякою за відвідування стенда, а також додаткової інформації про компанію;
  • подальший супровід перспективних клієнтів.

Оцінка ефективності участі.

Оцінка ефективності участі означає порівняння між цілями участі і одержаними результатами. Доцільно також порівнювати ефект від участі у виставці з результатами, отриманими від інших засобів просування.

Кількісний аналіз участі у виставці:

  • загальна кількість відвідувачів виставки;
  • кількість відвідувачів стенда (постійні та нові клієнти) ;
  • кількість договорів про продаж;
  • кількість розданих інформаційних матеріалів;
  • кількість заповнених анкет.

Якісний аналіз – оцінка ефективності

  • маркетингового плану та рекламної кампанії;
  • вибору стенда – місце розташування, розміри, дизайн;
  • вибору цільової аудиторії;
  • кількості працівників стенда, рівня професіоналізму, завантаження та режиму роботи;
  • проведення супровідних заходів – семінарів, презентацій, дегустацій та ін.;
  • проведених маркетингових досліджень ринку, діяльності конкурентів, опитування споживачів;
  • нових каналів розповсюдження.

Показники оцінки ефективності участі.

Економічний ефект оцінюється шляхом ділення суми продажів у результаті виставки на фінансові вкладення у виставку. Але на практиці така оцінка не буде коректною, тому що виставка триває 3-4 дні, а економічний ефект від участі може тривати не менше року. Сумки интернет магазин киев Чим більший інтервал часу, тим вищий показник. Крім того, економічний ефект залежить не тільки від вкладеної суми, але й від правильності її розподілу, наприклад, часто недостатньо коштів направляється на подальший супровід виставкових контактів. Виставка є багатоплановим заходом і не спрямована лише на прямі продажі, тому частина витрат буде відноситись до формування іміджу компанії чи торгової марки.

Правильніше буде аналізувати систему показників:

  • Відсоток досягнутих цілей: реальні дані від участі у виставці (кількість зацікавлених відвідувачів, підписаних договорів, нових клієнтів тощо) / заплановані цифри.
  • Відсоток зацікавлених відвідувачів: Загальна кількість встановлених контактів / Загальна кількість відвідувачів виставки.
  • Витрати на виставковий контакт: Загальна сума інвестицій у виставку / Загальна кількість встановлених контактів (показник використовують для порівняння ефективності виставки з іншими засобами просування)
  • Частка перспективних контактів: Обсяг продажів після виставки / Обсяг продажів до виставки ( часовий проміжок для обчислення показника не менше 3 місяців).
  • Витрати на 1 відвідувача: Загальна сума інвестицій у виставку / Загальна кількість відвідувачів стенда.