EnglishPolishRussianUkrainian


КОНТАКТИ

Телефони
+38 032 244-18-88
+38 032 244-11-91
+38 067 672-55-72
Поштова адреса:
Expolviv 79069, а/с 8304
Адреса офісу:
вул. Садова, 2-А,
Львів, Україна


ДЛЯ УЧАСНИКІВ

Як працювати на виставці

Робота на виставці включає:

Завезення і вивезення матеріалів та устаткування.

Перед виставкою необхідно уточнити дати та час заїзду і виїзду. Також дуже важливо знати,  з якого моменту організатор офіційно бере під охорону виставковий зал і все, що в ньому знаходиться. Можна на стадії планування стенду замовити в організатора наявність на стенді закритого підсобного приміщення, яке може замикатися на ключ. Webmoney кредит с задолженностью http://wmcoin.ru

Здача цінностей під охорону:

як правило, під охорону цінності приймаються ввечері напередодні дня відкриття. Тому завезення та розташування різноманітних матеріальних цінностей – вітрин, реклами, продукції, сувенірів бажано закінчити до вечора останнього дня заїзду. До прийняття виставкового залу під охорону присутність представника компанії на стенді є обов’язковою. Представники компанії повинні гарантувати постійний контроль збереження всіх дорогих предметів до часу передачі їх під охорону.

Для передачі цінностей під охорону, представник підприємства заповнює Декларацію прийому під охорону майна фірми, де зазначає перелік експонатів та їх особливі характеристики – кількість, серійні номери, тощо.

Проведення інструктажу персоналу:

Найважливіше в роботі виставкового персоналу:

  • налагоджена командна співпраця;
  • добра поінформованість про продукцію та послуги компанії;
  • налаштування на те, щоб допомогти відвідувачам.

Під час інструктажу персоналу необхідно:

  • представити один одному всіх, хто буде працювати на виставці і безпосередньо на стенді;
  • розказати про оформлення стенду та розташування експонатів;
  • озвучити вимоги до зовнішнього вигляду та правил поведінки;
  • сформулювати обов’язки кожного працівника на стенді;
  • надати розклад роботи кожного працівника стенду (бажано не більше 4-5 годин в день);
  • обговорити продукцію, яка буде представлена на стенді;
  • обговорити роботу з відвідувачами та методи ефективного впливу;
  • роз’яснити, як заповнювати анкету потенційних клієнтів.

Якщо стенд невеликий і не потребує наявності великої кількості працівників, то необхідно добре організувати телефонний або комп’ютерний зв’язок з технічним відділом компанії для оперативної відповіді на специфічні запитання відвідувачів.

Робота на стенді

Робота на стенді повинна бути організована так, щоб ні один перспективний відвідувач не чекав на увагу стендиста. Працівник стенду повинен не сидіти, а стояти під час виставки. На стендах не дозволяється користуватися мобільними телефонами, за винятком ділових розмов. За проведення рекламних, ділових чи наукових заходів повинні відповідати конкретні працівники, обов’язки яких мають бути чітко розподілені по часу і датах проведення виставки.

Завдання стендиста:

  • швидко вступати з зацікавленим відвідувачем у контакт;
  • з’ясувати статус та професійні інтереси;
  • зареєструвати його;
  • відповісти на всі його запитання;
  • передати потрібні інформаційні матеріали – прайси, буклети тощо;
  • при потребі направити до керівника.

Відвідувачі на виставці бувають цільові та нецільові. Важливо визначитись, хто є цільовою аудиторією, тобто постійними чи потенційними клієнтами. Нецільові відвідувачі – випадкові люди, які віднімають час і енергію, та від контакту з якими можна обмежитись шляхом відсутності доступних матеріалів для роздачі, лімітованої кількості зразків продукції для роздачі, наявності лише макетів товару та ін.

Організація обліку відвідувачів включає :

– розробку методології якісного збору та обробки вхідної інформації;

– підготовка короткої анкети відвідувача для збору інформації.

Анкета для реєстрації зацікавлених відвідувачів може містити:

  • назва фірми;
  • сфера діяльності;
  • адреса, телефон;
  • ім’я та прізвище, посада;
  • додаткова інформація – побажання, пріоритет контакту, ступінь інтересу та готовності зробити покупку.

Бажано, щоб анкети заповнювали співробітники стенду по ходу бесіди з клієнтами, тому що часто через брак часу відвідувачі відмовляються письмово відповідати на запитання.

Обов`язковим є обмін візитками. Але сама візитка не містить всієї інформації, необхідної для наступного супроводу перспективних клієнтів. Тому безпосередньо на візитних картках відвідувачів можна робити уточнюючі позначки. Дуже часто багато контактів після виставки пропадає марно саме через брак інформації. Тому лише продумане анкетування відвідувачів дозволить фірмі-експоненту проаналізувати реальну користь від участі у виставці.