EnglishPolishRussianUkrainian


КОНТАКТИ

Телефони
+38 032 244-18-88
+38 032 244-11-91
+38 067 672-55-72
Поштова адреса:
Expolviv 79069, а/с 8304
Адреса офісу:
вул. Садова, 2-А,
Львів, Україна


ДЛЯ УЧАСНИКІВ

Як вибрати виставку

Щоб вибрати виставку, потрібно:

  • зібрати перелік тематичних виставок за рік;
  • проаналізувати доцільність участі у кожній виставці;
  • розробити річний «План участі у виставках»;
  • визначити цілі участі у виставці.

Для визначення доцільності участі необхідно:

  • зібрати інформацію про виставку: час проведення, вартість участі, досвід організатора виставки, дані про минулорічні виставки та їх учасників, відгуки учасників попередніх виставок та публікації в пресі;
  • дослідити позитивніі тенденцій до участі у виставках, які існують у галузі, та масштаби використання виставок основними конкурентами;
  • проаналізувати, чи є достатній запас продукції і чи відповідає продукція потребам широкого кола споживачів;
  • оцінити можливості з погляду коштів, часу і кваліфікації персоналу;
  • проаналізувати інвестиційну привабливість регіону та його перспективність для просування продукції;
  • можна провести візит-розвідку, щоб вивчити особливості виставки та дії конкурентів.
  • StarLash – сделай ресницы длиннее

На прийняття рішення щодо участі у виставці будуть впливати такі основні фактори: розміри підприємства; наявність необхідних коштів, продукції, часу та персоналу, наявність плану участі у виставках, рівень поінформованості про конкретну виставку та результати, яких очікують від участі.

Найважливішими факторами для прийняття позитивного рішення є відповідність тематики виставки і те, що виставка добре відома, відповідний кількісно-якісний склад її відвідувачів, формат виставки (b2b, b2c), участь основних конкурентів, наявність комплексної рекламної кампанії, організатор має значний досвід виставкової діяльності, виставкові площі і вартість послуг відповідає рівню.

Цілі участі у виставках:

  • налагодження контактів: пошук контактів з новими потенційними клієнтами, організація зустрічей з відомими потенційними клієнтами, налагоджування зв’язку з засобами масової інформації;
  • укладення торгових контрактів: отримання замовлень, удосконалення методики укладання контрактів, регулювання існуючих торгових операцій, укладання угод на рівні торгових мереж, пошук регіональних торгових партнерів, покращення стосунків з регіональними торговими мережами;
  • презентація товару: представлення нового товару, ознайомлення з вигодами застосування конкретного товару, демонстрація нових способів використання існуючого товару, презентація покращеного товару;
  • комунікація: посилення позитивного іміджу товарів або послуг, формування суспільної думки, підвищення популярності підприємства;
  • дослідження товару: аналіз конкурентоспроможності товару, вивчення реакції відвідувачів на презентацію товару – на ціну, дизайн, функціональність, реакція на комерційні умови реалізації товару, вивчення реакції споживачів на аналогічні товари конкурентів, аналіз рівня популярності товарів та ефективності рекламної діяльності підприємства та його конкурентів;
  • дослідження ринку: спостереження за розвитком та тенденціями в галузі, дослідження дій конкурентів, вивчення реальної позиції підприємства на ринку.