|
Як вибрати виставку
Щоб вибрати виставку, потрібно:
|
- зібрати перелік тематичних виставок за рік;
- проаналізувати доцільність участі у кожній виставці;
- розробити річний «План участі у виставках»;
- визначити цілі участі у виставці.
|
Для визначення доцільності участі необхідно:
На прийняття рішення щодо участі у виставці будуть впливати такі основні фактори: розміри підприємства; наявність необхідних коштів, продукції, часу та персоналу, наявність плану участі у виставках, рівень поінформованості про конкретну виставку та результати, яких очікують від участі.
Найважливішими факторами для прийняття позитивного рішення є відповідність тематики виставки і те, що виставка добре відома, відповідний кількісно-якісний склад її відвідувачів, формат виставки (b2b, b2c), участь основних конкурентів, наявність комплексної рекламної кампанії, організатор має значний досвід виставкової діяльності, виставкові площі і вартість послуг відповідає рівню.
Цілі участі у виставках:
- налагодження контактів: пошук контактів з новими потенційними клієнтами, організація зустрічей з відомими потенційними клієнтами, налагоджування зв’язку з засобами масової інформації;
- укладення торгових контрактів: отримання замовлень, удосконалення методики укладання контрактів, регулювання існуючих торгових операцій, укладання угод на рівні торгових мереж, пошук регіональних торгових партнерів, покращення стосунків з регіональними торговими мережами;
- презентація товару: представлення нового товару, ознайомлення з вигодами застосування конкретного товару, демонстрація нових способів використання існуючого товару, презентація покращеного товару;
- комунікація: посилення позитивного іміджу товарів або послуг, формування суспільної думки, підвищення популярності підприємства;
- дослідження товару: аналіз конкурентоспроможності товару, вивчення реакції відвідувачів на презентацію товару – на ціну, дизайн, функціональність, реакція на комерційні умови реалізації товару, вивчення реакції споживачів на аналогічні товари конкурентів, аналіз рівня популярності товарів та ефективності рекламної діяльності підприємства та його конкурентів;
- дослідження ринку: спостереження за розвитком та тенденціями в галузі, дослідження дій конкурентів, вивчення реальної позиції підприємства на ринку.
|